• Gratis fragt v. 149 DKK
  • MobilePay
  • I am an image

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Nougatshop.dk drives af Black Label Import ApS.

 

Black Label Import ApS
Drejervej 17, 3
2400 København NV

DK-Danmark

CVR: DK35833765

 

Kundeservice:

email:salg@nougatshop.dk

telefon: +45 60100300

telefontid: man-fre 10-16

 

Etableringsår: 2014

 

Fragtpriser & levering

Levering af privatordrer til kunder i Danmark sker med PostNord, Bring & DAO.

 

Priser og leveringstider

DAO pakkeshop 1-3 dg. (man-søn): DKK 19 (Gratis ved DKK 149)

Bring pakkeshop 1-2 dg. (man-fre): DKK 19 (Gratis ved DKK 199

PostNord pakkeshop 1 dg. (man-lør): DKK 25 (Gratis ved DKK 199)

DAO omdeling til privatadr. 1-3 dg. (man-søn):  DKK 19 (Gratis ved DKK 199)

PostNord omdeling til erhvervsadr. 1 dg. (man-fre): DKK 19 (Gratis ved DKK 199)

PostNord omdeling til privatadr. 1 dg. (man-fre): DKK 39 (Gratis ved DKK 299)


Leveringstid

Ordren afsendes samme dag såfremt bestillingen er modtaget inden kl. 14:30 på en hverdag.*

Ved bestillinger i weekenden eller på helligdage regnes bestillingen som modtaget inden kl. 14:30 på førstkommende hverdag.

 

*Længere leveringstid kan forekomme i tilfælde af interne problemer hos fragtleverandøren, sygdomme, perioder med ekstrem belastning eller i yderområder af Danmark herunder Bornholm.

 

Track & Trace

Du vil modtage et tracking nummer, så du kan følge din bestilling.

Betaling

På nougatshop.dk kan du anvende følgende betalingskort samt MobilePay:

Visa/Dankort, Visa Electron, Mastercard, Maestro, ViaBill

 

Nougatshop.dk opkræver ingen gebyrer.

 

Beløbet hæves først på dit kort, når dine varer afsendes fra Nougatshop.dk. Nougatshop.dk kan aldrig trække et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

 

Alle varer som er tilgængelige online er på lager.

Skulle det ske, at en udsolgt vare ved en teknisk eller menneskelig fejl er online på nougatshop.dk, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig om dette - f.eks. ved at hjælpe dig med at finde en tilsvarende vare, så vi får din ordre frem til tiden. Eller evt. at annullere hele eller dele af ordren, hvis du ønsker dette.

 

Alle priser er inkl. moms samt chokolade & sukkerafgifter.

 

Betaling med Viabill
Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse den 20. i hver måned. 
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-. 

Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. 
ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr.  Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.  

Læs mere her: www.viabill.com/kredit   
Oplysningspligt følger af Forbrugeraftaleloven § 14.

Fortrydelsesret

Nougatshop.dk yder pga fødevaresikkerhed som udgangspunkt ikke fortrydelsesret på tilsendte fødevarer, som er uden tætsluttende forsegling eller som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt eller af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret eller hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.


Der er 14 dages fortrydelsesret på varer, som er forseglede og tætsluttende og ikke falder ind under ovenstående.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare eller modtager de sidste varer, hvis din bestilling leveres opdelt.


Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til kontakt@nougatshop.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i dette dokument.


Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. 

 

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. 
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. 
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. 

 

Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. 

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet 
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. 

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. 
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
 
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Varen sendes til:
Black Label Import ApS
Drejervej 17, 3
2400 København NV
DK-Danmark

 

Vedlæg gerne en kopi af den oprindelige følgeseddel.
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. 
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

Kontakt os inden du sender varen.


Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

 

Varen sendes til: 
Black Label Import ApS
Drejervej 17, 3
2400 København NV
DK-Danmark

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

 

NB: Husk at vedlægge kopi af følgesedlen og returnér varerne sikkert indpakket, så de ligger stabilt, men uden at være klemt.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse. 

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

 

Personoplysningerne registreres hos Black Label Import ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. 

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

 

Den dataansvarlige på www.nougatshop.dk er direktør Jacob Astrup.

 

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.

 

Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til.

Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen.

Du kan skrive til os på: kontakt@nougatshop.dk. 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på kontakt@nougatshop.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til: 

 

Nævnenes Hus 
Toldboden 2 
8800 Viborg 
www.naevneneshus.dk

 

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr   
 

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 21-01-2020